Diş beyazlatma yöntemleri

Diş beyazlatmada alüminyum folyoyu denediniz mi?

Dişlerinizi alüminyum folyo ile kaplayınca...

Alüminyum folyo ile dişlerinizi kaplarsanız yaklaşık bir saat içinde dişlerinizin renginin açıldığını göreceksiniz.

 

İhtiyacınız olanlar:

 

  • Bir miktar alüminyum folyo
  • Bir miktar diş macunu

 

Yapılışı:

 

  • Folyo ile dişlerinizi kaplamadan önce dişinize ve folyoya diş macununu sürün. Dişlerinizi folyoyla kaplayıp bir saat bekleyin.
  • Folyoyu çıkarıp dişlerinizi hafifçe fırçalayın. Diş etlerinizi yumuşatmak isterseniz hindistancevizi yağıyla gargara yapın.
  • Bu yöntemin ardından dişlerinizin beyazladığını göreceksiniz.

 

 

Yorumlar
48
Onay Bekleyenler
0
Yorumlar
  •  
    06 Aralık 2016 Salı 01:24

    şehir efsanesi

    Cevapla
  •  
    03 Aralık 2016 Cumartesi 14:51

    arkadaslar kattiyen böyle bir sey yapmayin. zararlidir. 1 macun icinde bulunan cok degisk kimyasallar var birtaneside karbonatdir kicinde bekletilen ne varsa izini birakir dis minelerini zedeler 2 aliminyumu evinizden tamamen uzaklastiriniz cok büyük zarar veriyor. ınsanlar yanlis bilgilendiriliyor bu yazdiklarimin kanitini heryerde bulabilirsiniz

    Cevapla
  •  
    02 Aralık 2016 Cuma 19:48

    aluminyium folyo kullanimi azaltmamiz lazim...

    Cevapla
  •  
    25 Ekim 2016 Salı 15:50

    sakın ha! bu haber alenen milleti alüminyum zehirlenmesine teşvik ediyor! derhal kaldırılmalıdır! unutmayın, bunu yaptığınız anda gıda zehirlenmesi gibi bir durum yaşamazsınız, metaller zamanla vücutta birikirler! bu haberdeki yöntem ise bizzat ağzımızda bir metalin emilmesi, yani en riskli yöntemi teşvik ediyor! bu haberin gazetecilik etiğine tiye alması bir yana, cezaî müeyyidesi vardır!

    Cevapla
  •  
    25 Ekim 2016 Salı 08:17

    o kezzap diyen nerede gelmiş yahu

    Cevapla
  •  
    24 Ekim 2016 Pazartesi 21:41

    oha süper inanamıyorum şaka gibi

    Cevapla
  •  
    24 Ekim 2016 Pazartesi 14:42

    kezzap dökün gitsin, hem dişinizde sararma hemde dişiniz komple gider de sizde rahatlarsınız! ;)

    Cevapla
  •  
    24 Ekim 2016 Pazartesi 12:07

    aman sakın çok yanlış ..fırınlarda aleminyum folyaya sararak pişirme usulü yasaklandı.uzun kullanımda ne olacagı belli degil.karbonat ta beyazlatır diş fırcasını ıslatım biraz karbonatla fırçalayın

    Cevapla
  •  
    23 Ekim 2016 Pazar 02:28

    dişin gerçek rengi beyaz değil ki! tamam ne kastedildi anladık ama, ölümüne bir beyazlık dişin kendinde yok zaten. tv'lerdeki abilere, ablalara bakmayın, hepsi kaplama onların :)

    Cevapla
  •  
    22 Eylül 2016 Perşembe 11:23

    ben kendi denediğim bir şeyi paylaşayım (yaş ceviz) nereden bulursunuz bilmem ama yeşil oluyor onlar. cevizin kabuğunu kesip kabuk içini dişlerinize sürünce bembeyaz yapıyor ve yaklaşık 1 ay kadar devam ediyor dikkat!!! diş etlerinize değdiği takdirde diş etlerinizin rengini koyulaştırır. dikkat edin

    Cevapla

Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön